مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-13اقتصادي

تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا به شدت کاهش یافته است


رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: چنانچه نرخ ارز و اونس جهانی افزایشی باشد، طبیعتا قیمت طلا و سکه هم در بازار افزایشی خواهد بود، با این وجود همچنان تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار به شدت کاهش یافته است.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: چنانچه نرخ ارز و اونس جهانی افزایشی باشد، طبیعتا قیمت طلا و سکه هم در بازار افزایشی خواهد بود، با این وجود همچنان تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار به شدت کاهش یافته است.

هوشنگ شیشه بران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بازار طلا، اظهار کرد: اونس جهانی طی چند روز گذشته به بالاترین قیمت خود در 6 ماه گذشته رسید و در طول یک هفته گذشته اونس جهانی با افزایش 48 دلاری، به 1866 دلار رسید.

وی افزود: دلار نیز امروز در صرافی ملی با 303 تومان افزایش با نرخ 28 هزار و 128 تومان و یورو 31 هزار 897 تومان معامله شد.

شیشه بران افزود: امروز شنبه نرخ دلار در بازار آزاد به بالاترین رقم خود رسید و 28 هزار و 460 تومان معامله شد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با بیان اینکه دو عامل اونس جهانی و دلار موجب افزایش طلا و سکه در بازار داخلی شده است، گفت: اونس جهانی طلا به دلیل شاخص های منفی اقتصادی در آمریکا و افزایش تورم روند صعودی به خود گرفته و تقاضا برای سرمایه گذاری طلا در بازارهای جهانی را افزایش داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا به شدت کاهش یافته است

تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا به شدت کاهش یافته است