مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-13بين الملل

حضور نماینده کشور سوریه در نشستی مشترک با کشورهای عربی + تصویر


پس از سفر اخیر وزیر خارجه امارات به دمشق و انتشار گزارش هایی از بهبود روابط کشورهای عربی با سوریه، منابع خبری گزارش دادند که مدیر سازمان اطلاعات کل سوریه در نشستی مشترک با کشورهای عربی حضور پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه ها از مشارکت نماینده کشور المدن ، امروز (شنبه)، با انتشار تصویری خبر داد که حسام لوقا مدیر سازمان اطلاعات کل سوریه که طبق تحریم های آمریکایی موسوم به سزار تحت پیگرد واشنگتن قرار دارد، در این نشست به نمایندگی از طرف کشور سوریه حضور پیدا کرده است.

    بر اساس این گزارش، احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب نیز در این نشست حضور داشته و کشورهای مشارکت کننده مسائل مختلفی از جمله تحولات کشور افغانستان را مورد بحث و بررسی قرار داده اند.

حسین مرتضی خبرنگار سرشناس لبنانی نیز با انتشار تصویری از حسام لوقا و خالد الحمیدان همتای سعودی او، در حساب کاربری خود در شبکه توییتر خبر داد که در حاشیه نشست دو طرف با یکدیگر دیدار کرده اند.

    این گزارش ها در حالی منتشر شده اند که سه شنبه هفته گذشته، رسانه ها رسمی سوریه و امارات خبر دادند که عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات پس از گذشت حدود ده سال در صدر هیأتی بلندپایه وارد دمشق شده و با بشار اسد رییس جمهور سوریه دیدار و گفت و گو کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده کشور سوریه در نشستی مشترک با کشورهای عربی + تصویر

حضور نماینده کشور سوریه در نشستی مشترک با کشورهای عربی + تصویر