مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-13حوادث

2 حادثه جاده ای و 3 مصدوم در محور اردکان - نایین


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از وقوع دو حادثه جاده ای در محور اردکان _نایین و پوشش امدادی آن توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات امامزاده سید نورالدین احمد اردکان خبر داد.

- جواد کمال آبادی در این رابطه تصریح کرد: حادثه اول در 10 کیلومتری پایگاه امداد و نجات جاده ای امامزاده سید نورالدین احمد اردکان (مسیر نایین به اردکان) در ساعت 3 دقیقه بامداد به وقوع پیوست که یک دستگاه تریلر با خودروی سواری پراید برخورد و یک مصدوم بر جای گذاشت.

وی گفت: پس از اعلام به مرکز هلال احمر، نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر اردکان مستقر در پایگاه امامزاده سید نورالدین به محل حادثه اعزام شدند.

کمال آبادی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر مصدوم و نیاز به رهاسازی داشت، عنوان کرد : با اعلام این حادثه از سوی عوامل اورژانس و نیاز به رهاسازی مصدوم، پس از امدادرسانی و رهاسازی توسط نجاتگران هلال احمر، به وسیله آمبولانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی در ادامه از وقوع دومین حادثه که واژگونی دو دستگاه خودروی بارکش نیسان بود خبر داد و بیان کرد: این حادثه که در 35 کیلومتری محور اردکان به نایین (روبروی گندله سازی) به وقوع پیوست، که دو مصدوم برجای گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 حادثه جاده ای و 3 مصدوم در محور اردکان - نایین

2 حادثه جاده ای و 3 مصدوم در محور اردکان - نایین