مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-13ورزشي

مسابقات اسب دوانی جنوب کشور در میناب برگزار شد


مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان میناب گفت: مسابقات کورس اسب دوانی منطقه جنوب کشور به میزبانی شهرستان میناب در دهکده ورزشی بسیج سپاه در پیست اسب دوانی شهید عمرانی برگزار شد.

- ، سرگرد پاسدار عبدالرسول ذاکریان نسب با اشاره به برگزاری مسابقات اسب دوانی جنوب کشور در میناب، اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی شهرستان میناب در دهکده ورزشی بسیج سپاه در پیست اسب دوانی شهید عمرانی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره 28 راس اسب از شهرستان های میناب، بندرعباس، کهنوج، بندرکنگ، جیرفت و رودان در 4 گروه با هم به رقابت پرداختند.

مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان میناب تصریح کرد: در گروه اسب های بومی بدون امتیاز اسب های ساحل از شهرستان بندرکنگ با سوارکاری عبدالله علوی، الکس از شهرستان رودان با سوارکاری علی زمانی به صورت مشترک مقام اول و اسب اژدر از شهرستان میناب با سوارکاری یعقوب رنجبر مقام دوم این گروه را کسب کردند.

ذاکریان نسب گفت: در گروه اسب های بومی امتیاز دار، اسب شاه پسر از شهرستان جیرفت با سوارکاری محمود سهراب زاده، سلطان از شهرستان میناب با سوارکاری امیر حسینی و نیتروژن از شهرستان میناب با سوارکاری فرشید شبتاری مقام های اول تا سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات اسب دوانی جنوب کشور در میناب برگزار شد

مسابقات اسب دوانی جنوب کشور در میناب برگزار شد