مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-13پزشكي

بستری 98 بیمار جدید کرونایی در آی سی یو یزد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با بیان این که در حال حاضر شهرستان های مهریز و خاتم در وضعیت قرمز کرونایی هستند، گفت: در حال حاضر 428 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

- دکتر ابراهیم سلمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به وضعیت شکننده استان و کشور در بحث شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، 82 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.

وی با بیان این که در حال حاضر 428 بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان یزد بستری و خدمات دریافت می کنند، افزود: از تعداد کل بیماران بستری شده کرونایی در استان یزد 98 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر شهرستان های مهریز و خاتم در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان های اشکذر، تفت و بهاباد در وضعیت زرد  و سایر شهرستان های استان یزد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

سلمانی در پایان خاطرنشان کرد: تا انجام واکسیناسیون حداکثری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات ضروری است.

انتهای پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 98 بیمار جدید کرونایی در آی سی یو یزد

بستری 98 بیمار جدید کرونایی در آی سی یو یزد