مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-13بين الملل

واکنش دولت مستعفی یمن به شکست اخیر در الحدیده؛ بدون اطلاع ما بود


دولت مستعفی یمن در واکنش به عقب نشینی گسترده نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی از برخی مناطق در اطراف الحدیده، اعلام کرد، از این موضوع بی اطلاع بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمعه (دیروز) نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی ، در بیانیه تیم دولت مستعفی یمن در کمیته هماهنگی ویژه بازاستقرار که به موجب توافق استکهلم تشکیل شده، آمده، اقدامات مربوط به بازاستقرار باید با هماهنگی و توافق با تیم سازمان ملل در الحدیده انجام شود.

در این بیانیه ادعا شده، هرگونه پیشروی نیروهای صنعاء در مناطق تحت تسلط دولت مستعفی در الحدیده تحت هر شرایطی، نقض آشکار توافق استکهلم است و اتخاذ موضع شفاف بین المللی را می طلبد.

شهر استکهلم سوئد در تاریخ 15 آذر 1397 (شش دسامبر 2018) به مدت یک هفته میزبان چهارمین دور مذاکرات صلح یمن با حضور طرف های یمنی به ریاست مارتین گریفیتس نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن بود و در تاریخ 13 دسامبر (22 آذرماه) با توافق آتش بس در الحدیده، به کار خود پایان داد.

توافق استکهلم سوئد میان طرف های یمنی به توافق آتش بس در استان الحدیده، خروج تمام افراد مسلح از بندر الحدیده و دو بندر دیگر در شمال این استان رأس عیسی و الصلیف و سپس خروج کامل نیروهای انصارالله و نیروهای وابسته به هادی از این از شهر الحدیده (مرکز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دولت مستعفی یمن به شکست اخیر در الحدیده؛ بدون اطلاع ما بود

واکنش دولت مستعفی یمن به شکست اخیر در الحدیده؛ بدون اطلاع ما بود