مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-13سياسي

نهمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی با معرفی طرح های برتر به پایان رسید


نهمین نمایشگاه نوآوری وفن آوری ربع رشیدی که از 17 آبان ماه در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد، عصر 21 آبان ماه با معرفی طرح ها و ایده های برتر به پایان رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نهمین نمایشگاه نوآوری وفن آوری ربع رشیدی که از 17 آبان ماه در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد، عصر 21 آبان ماه با معرفی طرح ها و ایده های برتر به پایان رسید.

در آیین اختتامیه این نمایشگاه که با حضور مسئولین استانی و جمع کثیری از بازدیدکنندگان برگزار شد از سه طرح برتر این دوره از نمایشگاه، با اهداء لوح، تندیس و جوایز نقدی تجلیل شد.

در ارزیابی و داوری تخصصی که پس از سه مرحله انجام شد، در نهایت شرکت رایان پلیمر آرتا، به خاطر ارائه ی طرح تولید پلیمرهای زیست تخریب پذیر پلی لاکتیک اسید از آذربایجان شرقی، شرکت برتر و تندیس طلایی نهمین نمایشگاه ربع رشیدی را دریافت کرد.

همچنین پژوهشکده رانشگرهای فضایی و گروه پژوهشی عملگرها با ارائه ی طرح عملگر چرخ عکس العملی ماهواره های کوچک، رتبه دوم و تندیس نقره ای و شرکت هوشمند تجهیز فن آوا صنعت به خاطر ارائه ی طرح سامانه ی جامع پایش حمل ونقل، رتبه سوم و تندیس برنزی را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی با معرفی طرح های برتر به پایان رسید

نهمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی با معرفی طرح های برتر به پایان رسید