مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-13فرهنگي

برپایی نمایشگاه صنایع خلاق و نرم فرهنگی/آغاز جشنواره شعر باران


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس گفت: نمایشگاه صنایع خلاق و نرم فرهنگی به همت این نهاد، در شیراز برپا خواهد شد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس گفت: نمایشگاه صنایع خلاق و نرم فرهنگی به همت این نهاد، در شیراز برپا خواهد شد.

محمدرضا غلامپور شنبه 22 آبان در جمع خبرنگاران گفت: به همت پارک فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس، نخستین نمایشگاه در محل مرکز آموزش علمی کاربردی شیراز، برپا خواهد شد.

غلامپور زمان آغاز به کار این نمایشگاه را 23 آبان اعلام و اضافه کرد: همزمان با برپایی این نمایشگاه، رویدادهای مختلفی نیز برنامه ریزی شده است که برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس گفت: این نمایشگاه با توجه به اهمیت توجه به فعالیت های فناورانه نرم و توسعه صنایع خلاق فرهنگی، در فضای کنونی جامعه، برنامه ریزی شده و از صبح یکشنبه آغاز به کار خواهد کرد.

غلامپور، خاطرنشان کرد که نمایشگاه مذکور به مدت چهارروز، تا روز 26 آبان در محل مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در شیراز، به نشانی چهارراه عدالت، برپا خواهد بود.

این مقام فرهنگی خاطرنشان کرد: یکی از رویدادهای مهمی که همزمان با این نمایشگاه، انجام می شود، رونمایی از پوستر سومین جشنواره سراسری شعر باران جهاددانشگاهی استان فارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه صنایع خلاق و نرم فرهنگی/آغاز جشنواره شعر باران

برپایی نمایشگاه صنایع خلاق و نرم فرهنگی/آغاز جشنواره شعر باران