مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-13بين الملل

ایجاد تغییرات ساختاری در موساد؛ تمرکز بر عملیات و فناوری


منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از تغییرات ساختاری در موساد و متمرکز شدن بر بخشهای عملیات و فناوری خبر دادند و گفتند دلیل استعفای جمعی شماری از مقامات این سازمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی انتشار خبر استعفای شماری از مقامات بلندپایه در سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی، جزییات جدیدی از این امر در رسانه های این رژیم منتشر شد.

رسانه های صهیونیستی، دو روز پیش اعلام کردند که  سه افسر رده بالای موساد مسئول بخش جذب نیرو و مزدور، بخش فناوری و بخش موسوم به مبارزه با تروریسم موساد در واکنش به تصمیمات دیوید بارنیا ، رییس جدید موساد استعفا کردند.

برخی منابع رسانه ای نیز اعلام کردند که قرار است، شمار دیگری از مقامات این دستگاه جاسوسی طی روزهای آتی در اعتراض به تغییرات و تعطیلی برخی از بخش های موساد و باز شدن بخش های جدید و تقویت برخی دیگر از بخش ها استعفا کنند.

بنا بر جزییات جدید منتشر شده در رسانه های صهیونیستی، دلیل اصلی این استعفاها، ایجاد تغییرات ساختاری است که رییس موساد از زمان تصدی پستش در ماه می گذشته (خرداد ماه)، آغاز کرده است.

روزنامه القدس العربی پیشتر نوشته بود که استعفای جمعی مقامات مسئول در موساد به دلیل به تصمیمات رییس این دستگاه برای ایجاد تغییرات ساختاری در موساد صورت گرفته است؛ امری که مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تغییرات ساختاری در موساد؛ تمرکز بر عملیات و فناوری

ایجاد تغییرات ساختاری در موساد؛ تمرکز بر عملیات و فناوری