مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-13اجتماعي

احداث گذر فرهنگی حد فاصل خانه نیما یوشیج تا جلال آل احمد در دستور کار شهرداری


معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران، گفت: سیاست سازمان زیباسازی در شهرداری رسیدن به طرح جامع مکان رویداد با استفاده از ظرفیت های فرهنگی اجتماعی پایتخت است.

- معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران، گفت: سیاست سازمان زیباسازی در شهرداری رسیدن به طرح جامع مکان رویداد با استفاده از ظرفیت های فرهنگی اجتماعی پایتخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاپور دیوسالار در تشریح روند بازسازی خانه نیما یوشیج، گفت: سازمان زیبا سازی از خانه نیما یوشیج ملکی به مانند ویرانه ای تحویل گرفت که به محلی برای پاتوق معتادان تبدیل و بنای ساختمان در حال آوار شدن بود.

معاون فرهنگی و طراحی شهری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران افزود: در اولین گام از روند بازسازی، خانه نیما در سال 98 تملک و طرح مرمت و بازسازی این ملک در دستور کار معاونت فنی سازمان زیباسازی قرار گرفت و در اولین گام، اقدام های اضطراری لازم برای خانه نیما انجام شد.

دیوسالار ادامه داد: از سوی مشاور، طرح کامل مرمت و بازسازی به شکل خانه موزه فعال تهیه شد تا از این طریق بتوان از خانه نیما یوشیج با استفاده مواردی چون خانه شعر بهره برد.

وی افزود: یکی از موضوعات در افتتاح خانه نیما توجه به شکل بهره برداری این مکان است زیرا اختلاف نظرهایی در این بخش وجود دارد که امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث گذر فرهنگی حد فاصل خانه نیما یوشیج تا جلال آل احمد در دستور کار شهرداری

احداث گذر فرهنگی حد فاصل خانه نیما یوشیج تا جلال آل احمد در دستور کار شهرداری