مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-13حوادث

حادثه برای اتوبوس کارگران معدن چادرملو


رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: تصادف اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو یزد در محور گردنه ملااحمد 29 مصدوم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غفور راستین در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مهم ترین حوادث استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر اظهار داشت: دو حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کرین از جمله حوادث 24 ساعت اخیر بوده است.

وی افزود: در یکی از این حوادث که ساعت 21 و 40 دقیقه دیشب به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد مرد 25 ساله و زن 47 ساله در خوانسار به دلیل استفاده از زغال برای گرم کردن محیط در بسته دچار مسمومیت شده و با استفاده از یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان خوانسار منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به حادثه دیگر گاز گرفتگی در استان اصفهان ابراز داشت: این حادثه نیز ساعت 23 و 24 دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی تصریح کرد: این حادثه در فلاورجان، جولرستان، باغ رستوران آسمان آبی گزارش شده است، برای این حادثه 2 آمبولانس 115 اعزام شد که مصدومان 18 و 35 ساله این حادثه را به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

راستین همچنین به حوادث ویژه ترافیکی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر اشاره کرد و افزود: در یکی از این حوادث که ساعت 23 و 24 دقیقه به مرکز اورژانس استان گزارش شده است، یک دستگاه ساینا و یک دستگاه پراید در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه برای اتوبوس کارگران معدن چادرملو

حادثه برای اتوبوس کارگران معدن چادرملو