مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 03:052021-11-12سياسي

تصویب لایحه تعارض منافع به معنای پایان تخلفات نیست


نماینده سابق مجلس تصریح کرد که با تصویب لایحه تعارض منافع نمی توان انتظار داشت دیگر هرگز موردی از فساد در ساختار اداری رخ ندهد، بلکه تا وقتی امور را به مردم نسپاریم و به آنان اعتماد نکنیم همچنان امکان بروز چنین مواردی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمدعلی پورمختار در گفتگو با ایسنا، با اشاره به تصویب لایحه تعارض منافع در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تعارض منافع از مشکلاتی است که ما سال هاست با آن مواجه بودیم.

به خصوص از این لحاظ که مسئولی در جایگاهی قرار دارد و خارج از آن جایگاه و بیرون از مجموعه دولت، منفعتی را نسبت به وظایف محوله، می دیده است و براساس همان منفعت در انجام وظایف جهت گیری هایی ایجاد می کرده است.

وی یادآور شد: دور از ذهن نیست که ما در مجلس هم شاهد تصویب قوانینی در طول سال ها بوده ایم که همان مسئول به نفع خودش به مجلس پیشنهاد کرده و مجلس هم از آنجا که صرفاً به نفس قانون نگاه می کند آن را مورد تصویب قرار داده، بدون اینکه بداند یا توجهی داشته باشد که چه کسی یا چه کسانی از آن نفع می برند.

پورمختار با تاکید بر اینکه تصویب لایحه تعارض منافع، منجر به رفع بسیاری از مشکلات در این زمینه در نظام اداری کشور خواهد شد، ادامه داد: این لایحه توان این را دارد که جلوی بسیاری از مشکلات در این زمینه را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه تعارض منافع به معنای پایان تخلفات نیست

تصویب لایحه تعارض منافع به معنای پایان تخلفات نیست