مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 20:502021-11-12اقتصادي

چرا محور چالوس و آزادراه باز نشد؟


مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: قرار بود روز گذشته محور قدیم چالوس-کرج و آزادراه تهران-شمال که به دلیل وقوع سیلاب بسته شده بود، - بازگشایی شود اما به دلیل حجم بالای گل و لای و رانش زیاد همچنان این محور بسته است و امیدواریم در طول امروز هر دو مسیر باز شوند.

ایمان محرابی نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به حجم و گل و لای و رانش زیاد بازگشایی محور قدیم چالوس- کرج و آزادراه تهران-شمال با وقفه بیشتری مواجه شد اما با توجه به تلاش مستمر راهداران و روند پیشرفت عملیات پاکسازی مسیر، محور قدیم چالوس صبح امروز باز خواهد شد و بازگشایی آزادراه تهران-شمال نیز تا پایان وقت امروز به طول می انجامد چرا که حجم گل و لای و ریزشی که در این محور اتفاق افتاده، بسیار زیاد است.

وی افزود: محور دیگری که شب گذشته با مشکل مواجه شد، محور هراز بود که به دلیل بارش شدید برف و ریزش سنگ بسته شد اما در حال حاضر بازگشایی شده و تردد برقرار است.

محور فیروزکوه نیز به عنوان دیگر محور جایگزین باز بوده و تردد در این دو مسیر برای مردم برقرار است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: ترافیک در این دو محور در شب گذشته سنگین شده بود چرا که به دلیل بسته بودن دو محور مذکور حجم بسیار زیادی از ترافیک را به هراز و فیروز کوه اضافه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا محور چالوس و آزادراه باز نشد؟

چرا محور چالوس و آزادراه باز نشد؟