مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 19:302021-11-12بين الملل

تمرین تاکتیکی یگان های چترباز روسیه و بلاروس


وزارت دفاع روسیه از اعزام یگان های چترباز این کشور به بلاروس به منظور مشارکت در تمرین تاکتیکی مشترک بین دو طرف همزمان با تنش ها در مرزهای لهستان و بلاروس پیرامون مهاجران خبر داد.

- ، همزمان با تنش ها در مرزهای بلاروس و لهستان پیرامون موضوع مهاجران، وزارت دفاع روسیه از اعزام یگان های چترباز این کشور به بلاروس در راستای آمادگی رزمی نیروی هوایی خبر داد.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع روسیه افزود که این یگان در تمرین تاکتیکی مشترک با یگان های نیروهای مسلح بلاروس شرکت خواهد کرد.

وزارت دفاع روسیه همچنین از مشارکت هواپیماهای نظامی روسیه در این تمرین خبر داد.

این در حالی است که نماینده دائم بلاروس در سازمان ملل نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی غرب در مرز با کشورش هشدار داده و گفت ادامه این روند می تواند منجر به ایجاد یک تراژدی غم انگیز شود.

بر اساس این گزارشریال والنتین ریباکوف نماینده دائم بلاروس در سازمان ملل گفت: اوضاع در مرزهای بلاروس متشنج است، زیرا کشورهای همسایه تجهیزات نظامی خود را به آنجا آورده و هر گونه اشتباهی می تواند منجر به عواقب غم انگیزی شود.

این دیپلمات ارشد با تاکید بر اینکه نه تنها لهستان و لیتوانی، بلکه اوکراین نیز اقدام به استقرار تجهیزات نظامی خود در مرز با بلاروس کرده، افزود: اوکراین همچنین اعلام کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین تاکتیکی یگان های چترباز روسیه و بلاروس

تمرین تاکتیکی یگان های چترباز روسیه و بلاروس