مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 15:002021-11-12اقتصادي

رسوب کالا در انبارهای اموال تملیکی کرمانشاه تنها 3 درصد است


مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کرمانشاه میزان رسوب کالا در انبارهای این سازمان را سه درصد اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کرمانشاه میزان رسوب کالا در انبارهای این سازمان را سه درصد اعلام کرد.

اردشیر رستمی در نشست هم اندیشی بررسی مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی بخش خصوصی با دولت، بااشاره به بحث هایی که این روزها در خصوص رسوب کالاها در انبارهای اموال تملیکی کشور مطرح می شود، اظهار کرد: استان کرمانشاه در موضوع تخلیه و توزیع کالاهای موجود در انبارها رتبه اول کشور را دارد.

وی افزود: درحالی که یکی از دغدغه های روزهای اخیر دولت و قوه قضاییه بحث ساماندهی انبارهای اموال تملیکی است و به این موضوع ورود کرده اند، ما شرایط بسیار خوبی در کرمانشاه داریم.

مدیر سازمان اموال تملیکی کرمانشاه ادامه داد: البته ورود این دو قوه به بحث ساماندهی پرونده های قاچاق و رسوب کالا در انبارهای اموال تملیکی کاملا به حق است، چراکه در بسیاری از این انبارها با سهل انگاری برخی دستگاه ها شاهد تضییع حقوق مردم و دولت هستیم.

وی در تشریح شرایط این روزهای انبارهای اموال تملیکی کرمانشاه هم گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال میزان رسوب کالا در انبارهای کرمانشاه حدود هفت درصد بود که این رقم در سه ماهه دوم به پنج درصد و امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوب کالا در انبارهای اموال تملیکی کرمانشاه تنها 3 درصد است

رسوب کالا در انبارهای اموال تملیکی کرمانشاه تنها 3 درصد است