مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-12سياسي

برای گسترش گردشگری مبتنی با ارزش های اسلامی در هرمز تلاش می کنیم


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: برای گسترش گردشگری مبتنی با ارزش های اسلامی در جزیره هرمز تلاش می کنیم.

- سهراب بناوند در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به این نکته که جزیره هرمز مقاصد گردشگران داخلی و خارجی زیادی است، اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر عدم رعایت برخی از اصول اجتماعی در حوزه گردشگری جزیره هرمز به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع شده بود و به همین جهت این کمیسیون با هدف بررسی چالش ها و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری حوزه گردشگری به استان هرمزگان سفر کردند.

وی عنوان کرد: بررسی مشکلات زیر ساختی برای افزایش سرمایه گذاری در بخش گردشگری از دیگر اهداف سفر کمیسیون فرهنگی به استان هرمزگان و جزیره هرمز بود.

باید هم گردشگری رشد پیدا کند و هم هنجارهای اسلامی حفظ شود بناوند با ذکر این نکته که کمک به توسعه گردشگری سالم و اسلامی در جزایر از دیگر اهداف سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به هرمزگان است، تصریح کرد: باید بتوان کاری کرد که هم گردشگری رشد پیدا کند و هم هنجارهای اسلامی حفظ شود تا برای مردم جزیره درآمد خلق شود.

وی با ذکر این نکته که برخی از زیرساخت های لازم برای جذب گردشگر در جزیره هرمز فراهم نیست، خاطرنشان کرد: گردشگری یک حوزه فرا بخشی محسوب می شود و تمام نهادهای حاکمیتی باید بای گسترش و تقویت آن در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای گسترش گردشگری مبتنی با ارزش های اسلامی در هرمز تلاش می کنیم

برای گسترش گردشگری مبتنی با ارزش های اسلامی در هرمز تلاش می کنیم