مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 21:552021-11-11پزشكي

تعداد مبتلایان کرونا در کردستان همچنان 3 رقمی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 216 بیمار جدید مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- فرزین رضاعی در گفت و گو با جان خود را از دست می دهند و نسبت تعداد جان باختگان نسبت به جمعیت استان روز به روز افزایش می یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: متأسفانه تعداد جان باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در استان کردستان هزار و 847 نفر بوده است که با توجه به جمعیت یک میلیون و 600 هزار نفری استان نشان دهنده این واقعیت تلخ است که از هر 870 نفر کردستانی یک نفر جان خود را بر اثر کرونا از دست داده است.

رضاعی اظهار داشت: در حال حاضر 516 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که شهرستان سنندج با 276 نفر بیشترین تعداد بستری شدگان را دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان کرد: هم اکنون 60 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رضاعی از مرگ دو بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته و شناسایی 226 بیمار جدید خبر داد و گفت: همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مبتلایان کرونا در کردستان همچنان 3 رقمی است

تعداد مبتلایان کرونا در کردستان همچنان 3 رقمی است