مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 17:452021-11-11سياسي

رییس جمهور: آسیب های اجتماعی در سطح محدود هم زیبنده ی نظام اسلامی نیست


رییس جمهور پیش بینی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی را وظیفه همه بخش های حکومت عنوان و تصریح کرد: آسیب های اجتماعی با سرمایه اجتماعی رابطه متقابل دارند و هر چه آسیب های اجتماعی کاهش یابند سرمایه اجتماعی تقویت خواهد شد.

- رییس جمهور پیش بینی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی را وظیفه همه بخش های حکومت عنوان و تصریح کرد: آسیب های اجتماعی با سرمایه اجتماعی رابطه متقابل دارند و هر چه آسیب های اجتماعی کاهش یابند سرمایه اجتماعی تقویت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی عصر پنج شنبه در اولین نشست شورای اجتماعی کشور در دولت سیزدهم، گفت: به طور طبیعی همه جوامع کم و بیش مبتلا به آسیب های اجتماعی هستند، اما این آسیب ها حتی در سطح محدود به هیچ وجه زیبنده نظام اسلامی نیستند.

رییس جمهور آسیب دیدگان اجتماعی را بخشی از عائله و خانواده مملکت دانست و افزود: باید از مبتلایان به آسیب های اجتماعی حمایت و به فکر درمان آنها بود.

باید علل شیوع آسیب های اجتماعی و گرفتار شدن افراد به این آسیب ها را با راهکارهای علمی و آکادمیک بررسی و رفع نمود.

رییسی اظهار داشت: نگاه تمامی دستگاه ها باید معطوف به نجات آسیب دیدگان اجتماعی باشد و آسیب های اجتماعی را به مثابه ویروسی ببینیم که اگر مانند ویروس کرونا با آن مقابله نشود، به دیگران سرایت کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: آسیب های اجتماعی در سطح محدود هم زیبنده ی نظام اسلامی نیست

رییس جمهور: آسیب های اجتماعی در سطح محدود هم زیبنده ی نظام اسلامی نیست