مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-11سياسي

طومار محاکمه گروهک های تروریستی و تجزیه طلب امضا شد


شرکت کنندگان در نمایشگاه جنایات گروهک های تروریستی و تجزیه طلب در خوزستان با امضای طوماری خواهان مجازات تروریست ها شدند.

- ، نمایشگاه جنایات گروهک تروریستی حرکه النضال در خوزستان برگزار شد و در اولین روز از این نمایشگاه که با حضور خانواده شهدای ترور این استان همراه بود، طوماری برای محاکمه تروریست ها امضا شد.

در عنوان این طومار نوشته شده بود ما مردم خوزستان از هر قومیت، زبان و طایفه ای خواهان محاکمه تروریست ها هستیم .

در این طومار با اشاره به شهادت محمد طاهای 4 ساله خردسال ترین شهید ترور حادثه تروریستی 31 شهریور 1397 اهواز، گفته شده است: محمد طاها میهمان خوزستان بود و حالا خوزستان مدعی خون او و دیگر شهدای این حادثه تروریستی است .

در این طومار آمده است: استان خوزستان یکی از قدیمی ترین سرزمین های تمدن بشری است که در حدود شش هزار سال پیش در شوش پدید آمد و از همان زمان در دوره های گوناگون تاریخی، مردم این منطقه هر از گاهی در معرض تاخت و تاز بیگانگان قرار داشتند و ایستادگی های بی بدیلشان هر بار سیلی محکمی بر صورت بدخواهان ایران بود که اجازه جداسازی این آب و خاک را به دشمنان نداد .

در ادامه این طومار بیان شده است: این سرزمین قهرمان پرور به واسطه خاصیت نفت خیزش، همواره مورد طمع اجنبی ها و به خصوص انگلیسی ها بوده است که از همان زمان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طومار محاکمه گروهک های تروریستی و تجزیه طلب امضا شد

طومار محاکمه گروهک های تروریستی و تجزیه طلب امضا شد