مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 17:002021-11-11حوادث

دستگیری 761 سارق کابل برق در گلستان/ بازگشت سریع برخی سارقان به چرخه سرقت


رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گلستان گفت: امسال 761 نفر را تا روز گذشته در خصوص سرقت کابل برق و تجهیزات انتقال برق دستگیر کردیم که به طور میانگین روزی سه سارق تجهیزات روشنایی و انتقال نیروی برق توسط پلیس گلستان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در پی خاموشی گسترده در سطح معابر شهرها و جاده های استان، مسوولان مربوطه در شهرداری ها و راه  شهرسازی و شرکت توزیع نیروی برق در خبرهای مختلف، سرقت های بسیار زیاد تجهیزات انتقال برق و روشنایی را عامل اصلی این خاموشی ها عنوان کردند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گلستان در واکنش به این اخبار و اظهار نظرها و نقدهای بسیار زیاد عنوان شده در این عرصه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به گستردگی شبکه برق در سطح کشور و استان به طور قطع پیشگیری از وقوع جرم سرقت این تجهیزات سخت سنگین است.

کامران یادگاری گفت: در عرصه پیشگیری از وقوع این جرم تمام دستگاه ها و نهادها باید وارد عرصه شوند تا شاهد وقوع چنین جرائمی نباشیم.

* در حوزه دستگیری سارقان تجهیزات روشنایی و انتقال نیروی برق شاهد افزایش 56 درصدی بوده ایم/ روزی 3 سارق تجهیزات روشنایی و انتقال نیروی برق توسط پلیس گلستان دستگیر شدند وی اضافه کرد: اما را انجام داده و از ابتدای سال تا رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 761 سارق کابل برق در گلستان/ بازگشت سریع برخی سارقان به چرخه سرقت

دستگیری 761 سارق کابل برق در گلستان/ بازگشت سریع برخی سارقان به چرخه سرقت