مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-11سياسي

نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است


ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و برای تحقق این امر با عزم جدی برنامه های مختلفی را دنبال می کنیم.

- ، حجت الاسلام محمد قمی بعد از ظهر پنچ شنبه در آیین افتتاح کتابشهر کرج اظهار کرد: به خاطر در فلج و فشل بودن حوزه توزیع و توزین آثار فرهنگی مکتبی که تناسبی با فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشد، غصه می خورم.

وی بیان کرد: بر اساس شنیده ها در استان البرز نسبت به نیاز مردم خیلی کسری داریم و امثال ما و نهادهای حاکمیتی در این خصوص کوتاهی انجام دادند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال به این جنس کسب و کار برکت دهد، چراکه متاع ارزنده فکری و فرهنگی که عمدتاً چاپ می شود و به راحتی در اختیار جوانان به خصوص بانوان کشور ما قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و برای تحقق این امر با عزم جدی برنامه های مختلفی را دنبال می کنیم.

قمی گفت: کتاب به عنوان اصیل ترین عنصر فرهنگی به شمار می رود که در طول زمان با وجود تغییر شکل رسالت اصلی خود را یعنی انتقال سرمایه های تمدنی را از دست نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است

نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است