مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-11اجتماعي

تغییرات اقلیم؛ بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی


نتیجه به دست آمده از یک پژوهش حاکی از آن است که با الگو گیری از تئوری برنشتاین می توان بستری جدید در برنامه درسی آموزش عالی با عنوان تغییرات اقلیم ایجاد کرد تا دانشجویان با تغییرات اقلیم آشنا شوند و کلاس های درسی محلی برای ایجاد تفکر در زمینه حفاظت از .

- ایسنا/اصفهان نتیجه به دست آمده از یک پژوهش حاکی از آن است که با الگو گیری از تئوری برنشتاین می توان بستری جدید در برنامه درسی آموزش عالی با عنوان تغییرات اقلیم ایجاد کرد تا دانشجویان با تغییرات اقلیم آشنا شوند و کلاس های درسی محلی برای ایجاد تفکر در زمینه حفاظت از زندگی در روی کره زمین تبدیل شود.

نوبسترسازی در مطالعات برنامه درسی، یکی از مباحث جدیدی است که در ایران مطرح شده و تلاش می کند علوم مختلف را در بستر مطالعات برنامه درسی بررسی کند، از سویی دیگر، تغییرات اقلیم دانشی است که به تغییر آب وهوا و اثرات آن می پردازد و چالش این روزهای ما است.

در پژوهشی که توسط شهناز کرمی، کوروش فتحی واجارگاه، علی اکبر خسرو باباد و منوچهر فرجزاده اصل انجام شد، تغییرات اقلیم به عنوان بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی مطرح شد.

این پژوهش که از نوع هدف کاربردی و از نوع ماهیت کیفی است، با هدف ارائه بستری جدید در برنامه درسی آموزش عالی با عنوان برنامه درسی تغییرات اقلیم انجام شد و تلاش می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات اقلیم؛ بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی

تغییرات اقلیم؛ بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی