مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-11بين الملل

افشای گنجینه اطلاعاتی-امنیتی مقاومت فلسطین با گذشت سه سال از عملیات «حد السیف»


یک روزنامه لبنانی در سومین سالروز عملیات «حد السیف» مقاومت فلسطین، به افشای گنجینه اطلاعاتی-امنیتی مقاومت که در پی این عملیات به دست آمده، پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سه سال پیش در 20 آبان (1397) گروهی از نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی از یگان سایرت متکل با یک خودروی غیرنظامی و در عملیاتی با اهداف خاص در عمق سه کیلومتری خانیونس نفوذ کردند.

رژیم صهیونیستی می خواست این کار را بی سر و صدا انجام دهد اما نیروهای القسام شاخه نظامی حماس متوجه موضوع شدند و آنها را تعقیب کردند.

زمانی که نیروهای این جنبش دست به تعقیب کماندوهای صهیونیستی زدند نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران منطقه کرد تا نظامیان خود را نجات دهد.

در این عملیات چند عضو القسام به شهادت رسیدند اما عملیات رژیم صهیونیستی ناکام ماند و در پی این ناکامی اطلاعاتی، چند مقام صهیونیستی برکنار شدند.

روزنامه الاخبار در گزارشی در این باره نوشت، با گذشت سه سال از این جریان، حماس فاش کرد که یک گنجینه اطلاعاتی و امنیتی در اختیار دارد که توانسته به واسطه آن تلاش های چندین ساله برای نفوذ به سیستم ارتباطات سرّی این جنبش را ناکام بگذارد.

در ادامه این گزارش به نقل از منابع آمده، این گنج امنیتی شامل اطلاعات ثبت شده درباره تحرکات یگان مذکور و فعالیت های آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای گنجینه اطلاعاتی-امنیتی مقاومت فلسطین با گذشت سه سال از عملیات «حد السیف»

افشای گنجینه اطلاعاتی-امنیتی مقاومت فلسطین با گذشت سه سال از عملیات «حد السیف»