مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-11سياسي

حضور 15 هزار دانشجومعلم در فعالیت های فرهنگی مجازی دانشگاه فرهنگیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان علی محمدی ظهر امروز در مراسم اختتامیه پویش سفیران حسینی  با اشاره به ساماندهی نزدیک چهارهزار دانشجو معلم در موکب دانشگاه فرهنگیان در کربلا در سال های گذشته، اظهار داشت: با تعطیل شدن راهپیمایی به واسطه کرونا، سال 1399 قریب 15 هزار دانشجو معلم در فضای مجازی فعالیت فرهنگی خود را در قالب دانشگاه مجازی حکیم که به مرحله خودآگاهی رسیده و از روح آزاد و پرسشگر برخوردارند و دارای دانش قوی و اخلاق نیک هستند و در مسیر عبودیت و نفس مطمئنه قدم برداشته و بنده واقعی خدا باشند بر معلم فکور و دارای عقلانیت و بینش غربی برتری دارد.

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان  افزود: دانشگاه فرهنگیان درمسیرحکمت و عبودیت با تعلیم و تربیت معلم انقلابی و حکیم، پویش سفیران حسینی را با تکیه بر علم عاشورایی برگزار کرد.

حجت الاسلام تقوی نیز در این مراسم گفت: پس از شکل گیری جامعه نبوی و بعد از آن جامعه فاطمی و علوی شکل گرفت ولی به دلیل بی مهری بشریت به خاندان عصمت و طهارت، به غیبت امام (ع) مبتلا شدیم درحالی که لازم بود جامعه مهدوی شکب گیرد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: برخی گمان می کردند در دوران غیبت، جامعه دینی روبه افول است و در دنیای کنونی با این همه جرم و جنایت چنین جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 15 هزار دانشجومعلم در فعالیت های فرهنگی مجازی دانشگاه فرهنگیان

حضور 15 هزار دانشجومعلم در فعالیت های فرهنگی مجازی دانشگاه فرهنگیان