مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 18:502021-11-10سياسي

امرودی رییس تشکل مردمی مجمع سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین شد


اعضای مجمع سازمانهای مردم نهاد و فعالان حامی فلسطین در جلسه فوق العاده خود با اکثریت آرا حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی را به عنوان رییس این مجمع و جایگزین دکتر حسین امیر عبداللهیان انتخاب کردند.

- اعضای مجمع سازمانهای مردم نهاد و فعالان حامی فلسطین در جلسه فوق العاده خود با اکثریت آرا حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی را به عنوان رییس این مجمع و جایگزین دکتر حسین امیر عبداللهیان انتخاب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، پیش از این دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ریاست این تشکل مردم نهاد ایرانی را که سازمانها و فعالان زیادی عضو آن هستند، برعهده داشت.

برپایه این گزارش، مجمع سازمانهای غیردولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف در سال 1385، با هدف کلی تلاش در جهت تحقق آرمانهای رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) و منویات ولی فقیه و رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در راستای حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف مرکب از سازمانهای غیردولتی و افراد فعال در حوزه مباحث مربوط به حمایت از آزادی فلسطین و قدس شریف، مبارزه با صهیونیسم، رژیم اشغالگر قدس و مقاومت اسلامی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امرودی رییس تشکل مردمی مجمع سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین شد

امرودی رییس تشکل مردمی مجمع سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین شد