مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 16:302021-11-10سياسي

وزارت راه برای تکمیل جاده قیر -فیروزآباد مساعدت می کند


استاندار فارس طی بازدید از جاده قیر به فیروزآباد در تماسی تلفنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد گرفت همکاری های لازم برای تکمیل هر چه سریع تر این مسیر انجام شود.

- محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 19 آبان در یک روزه به قیر و کارزین، با بیان اینکه تکمیل بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیر و کارزین از موضوعات مهم این شهرستان است، گفت: پروژه ناتمام این بیمارستان برای تکمیل ساختمان و موتورخانه نیازمند تزریق اعتبارات است که امیدواریم بتوانیم طی امسال و سال آینده توسعه این بیمارستان را به اتمام برسانیم.

به گفته وی ارائه راهکار برای تکمیل دو مرکز جامع سلامت در شهرهای افزر و قیر را از موضوعاتی دانست که باید دنبال شود و با تاکید بر اهمیت سامان دهی و تکمیل جاده فیروزآباد به قیر، گفت: این مسیر یکی از جاده های پر تردد است و تصادفات زیادی نیز در این جاده رخ می دهد.

ایمانیه طی بازدید از این جاده در تماسی تلفنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد گرفت همکاری های لازم برای تکمیل هر چه سریع تر این مسیر انجام شود.

استاندار فارس گفت: تکمیل جاده بین آغار دالان به هنگام نیز باید در دستور کار قرار گیرد چرا که با سامان دهی این مسیر جاده مناسبی از هنگام به سمت عسلویه برای عبور و مرور مردم خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت راه برای تکمیل جاده قیر -فیروزآباد مساعدت می کند

وزارت راه برای تکمیل جاده قیر -فیروزآباد مساعدت می کند