مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-10سياسي

سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد


طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در آستانه برگزاری مراسم معارفه استاندار جدید مازندران و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش محور، پژوهش آموزش محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند دانشگاه اسلامی بکار گیرید.

حشمت اله علی نژاد،دارای دکترای تخصصی شیمی آلی و عضو هیات علمی و استاد تمام دانشگاه مازندران است که پیش از این معاون اداری، مالی و نماینده وزیر در هیات ممیزه و رییس دانشکده شیمی این دانشگاه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این دومین انتصاب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در استان مازندران است، زلفی گل پیش از این تغییرات مدیریتی را در دانشگاه علوم پزشکی بابل ایجاد کرده است.

پس از فعالیت دولت سیزدهم، تغییرات مدیریتی در  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری مازندران، رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل و رییس دانشگاه مازندران ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد

سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد