مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-10اقتصادي

قیمت زمین و مسکن در رزن همتراز با کلانشهرهاست


قیمت زمین و مسکن در شهر رزن هم تراز با کلان شهرها پیش می رود و صاحب خانه شدن برای جوانان به آرزو تبدیل شده است.

- ایسنا/همدان شهردار منتخب رزن گفت: قیمت زمین و مسکن در شهر رزن هم تراز با کلان شهرها پیش می رود و صاحب خانه شدن برای جوانان به آرزو تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمدی راستی افزود: در حالی که رشد قیمت مسکن هم در زمینه خرید و هم اجاره نشینی به دغدغه مردم بدل شده است که شورا و شهردار دوره پنجم با شروع پیگیری حل مشکل شهرک های رزن تلاش کرد تا قفل گرانی مسکن در رزن را بشکند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با آغاز ساخت شهرک های حاشیه ای شهر رزن و تفکیک زمین در این شهرک ها امیدها برای تعدیل قیمت عجیب زمین و مسکن در شهر رزن به عنوان یکی از دروازه های ورودی غرب کشور بیشتر شود.

شهردار منتخب رزن به وضعیت این چهار شهرک اشاره کرد و گفت: صدور پروانه شهرک سیمان انجام شده است ،شهرک ایثارگران و شبکه بهداشت در انتظار کمیسیون ماده 5 برای تایید نهایی، شهرک فرهنگیان 2 در مرحله پروژه آب رسانی است و قطعات تفکیکی شهرک نیروی انتظامی نیز که سال ها مسکوت مانده بود در حال پیگیری است.

محمدی راستی افزود: ضمن تکمیل طرح ها به دنبال ایجاد ظرفیت های جدید و ظرفیت های پایدار گردشگری در شهر رزن هستیم که باید جلوه پیدا کند و شناسایی ظرفیت های جدید به مردم نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت زمین و مسکن در رزن همتراز با کلانشهرهاست

قیمت زمین و مسکن در رزن همتراز با کلانشهرهاست