مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-10فرهنگي

کارتونیست های برتر پنجمین دوسالانه کارتون کتاب تقدیر شدند


طی مراسمی با حضور دبیرکل و مسئولان نهاد کتابخانه ها، مشاور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان عرصه کارتون و کاریکاتور، برگزیدگان پنجمین دوسالانه کارتون کتاب معرفی و تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین اختتامیه پنجمین دوسالانه کارتون کتاب چهارشنبه 19 آبان ماه با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمد حسین نیرومند، مشاور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید استفاده مناسبی از این مجموعه شود.

رمضانی در ادامه با اشاره به مجموعه اقدامات فرهنگی و ترویجی در نهاد گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی، جشنواره کتاب هدهد سفید، راه اندازی محافل ادبی نهاد و سایر مجموعه اقداماتی که در حوزه فرهنگی و ترویجی کتاب و کتابخوانی نهاد شکل می گیرد، در جهت تثبیت و تعمیق فرهنگ کتابخوانی با استفاده از همه ظرفیت ها و ابزارها و امکاناتی است که در دست داریم و معتقدیم که با این قبیل اقدامات می توانیم شرایط را برای تشویق مردم و گره خوردن سر زلف عزیزان و شهروندان در سراسر کشور با حوزه کتاب و کتابخوانی فراهم کنیم.

معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد تاکید کرد: در برنامه های تدارک دیده شده علاوه بر کتاب بر دو عنصر اساسی کتابخانه و کتابدار به عنوان دو بال در نهاد کتابخانه های عمومی کشور که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتونیست های برتر پنجمین دوسالانه کارتون کتاب تقدیر شدند

کارتونیست های برتر پنجمین دوسالانه کارتون کتاب تقدیر شدند