مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-10اقتصادي

تفاوت موکت با سایر کفپوش ها


موکت از جمله کف پوش هایی است که در اکثر خانه های ایرانی می توانید مشاهده کنید چرا که زیبایی خاصی را به فضای خانه می بخشید ولی به مرور دیگر کف پوش هایی مانند لمینت، - پارکت و .

به بازار آمده اند که تحولی خاصی را در دکوراسیون داخلی منازل ایجاد کردند البته هنوز که هنوزه موکت طرفداران خاص خودش را در فرهنگ ایرانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پالاز آنلاین، اگر شما نیز در حال حاضر قصد خرید موکت را دارید ولی می خواهید قبل از خرید موکت به طور کامل با تفاوت های آن با سایر کف پوش ها به خوبی آشنا شوید و سپس با اطمینان خاصر اقدام به خرید کنید، با ما در ادامه این مقاله همراه شوید.

تفاوت طرز ساخت موکت و کف پوش های دیگر برای ساخت موکت ها از دو الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود.

منظور از الیاف طبیعی، نخ و پشم می باشد و منظور از الیاف مصنوعی، مواد شیمیایی مانند نایلون تا پلی استر می باشد ولی برای ساخت کفپوش های دیگر مانند لمینت، پارکت و .

از چوب طبیعی درختان استفاده می شود و به همین علت مزایای زیر را دارند جنس محکم تری دارند دیرتر خراب می شوند مقرون به صرفه تر است در محیط مرطوب باد نخواهد کرد در محیط های آبی کوچکتر نخواهند شد تفاوت ظاهر موکت و کفپوش های دیگر موکت ها از نظر ظاهری با دیگر کف پوش ها تفاوت های بسیاری را نیز دارد که عبارتند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت موکت با سایر کفپوش ها

تفاوت موکت با سایر کفپوش ها