مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-10اقتصادي

ایدرو به دنبال توسعه ایزوایکو/ در ساخت کشتی از فراساحل استفاده مناسبی نشد


معاون وزیر و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو )، گفت : ایدرو برای افزایش ظرفیت های ایزوایکو از طرح های توسعه این شرکت حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محسن صالحی نیا پس از بازدید از بخش های مختلف مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو) اظهار داشت: استفاده از بخش تعمیرات مجتمع  در 3 سال اخیر با توجه به شرایط ایجاده شده با شتاب و شرایط بهتری در حال انجام است.

وی  تکمیل و توسعه کارگاه های جانبی و  تجهیزات در این بخش را لازمه سرمایه گذاری بیشتر دانست.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افزود: شرکت پرشیا هرمز از شرکت زیر مجموعه ایزوایکو با توجه به قراردادهایی که با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی دارد،  بطور نسبی از ظرفیت های خود به خوبی بهره برداری می کند که با هم افزایی بیشتر می توان در حوزه ساخت شناورهای کوچک و یا تعمیرات آن بهره برداری بیشتری صورت گیرد.

رییس هیات عامل ایدرو در ادامه خاطر نشان کرد: در حوزه ساخت چند سالی است که از ظرفیت  مجتمع استفاده مناسبی به عمل نمی آید، برای همین خاطر  مذاکراتی درحال انجام است که شرکت های کشتیرانی سفارش هایی را  در حوزه ساخت ارائه بدهند و به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد انعقاد قرارداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایدرو به دنبال توسعه ایزوایکو/ در ساخت کشتی از فراساحل استفاده مناسبی نشد

ایدرو به دنبال توسعه ایزوایکو/ در ساخت کشتی از فراساحل استفاده مناسبی نشد