مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-10فرهنگي

اهر به عنوان پایتخت تئاتر کوتاه ایران معرفی می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با امضای تفاهم نامه ای بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، - اهر به عنوان پایتخت تئاتر کوتاه ایران معرفی و این امر به عنوان یک برند به نام اهر ثبت خواهد شد و جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در تقویم رویدادهای ملی میراث فرهنگی نیز ثبت می شود.

علیرضا بایرام زاده در گفت وگو با ایسنا، برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را یک اتفاق مبارک برای معرفی و شناساندن آیین های سنتی شهرستان اهر و منطقه در قالب تئاتر برشمرد و افزود: هم اکنون این رویداد مهم فرهنگی و هنری با هماهنگی دو دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در شهرستان اهر در حال اجراست.

وی در ادامه افزود: فرهنگ موضوعی همگانی بوده و تنها مختص یک دستگاه نیست که متولی فرهنگ باشد بلکه همه ارگانها، ادارات و مردم برای فرهنگ مسئولیت دارند و باید برای آن ارزش قائل شوند تا با کمک هم فرهنگ عالی خود را متعالی معرفی کرده و به داشته های خود بیشتر بها دهند.

بایرام زاده گفت: در زمان شکل گیری و شیوع بیماری منحوس کرونا در سراسر جهان و کشور که آسیب های زیادی به حوزه های مختلف صنعتی زد، متاسفانه بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهر به عنوان پایتخت تئاتر کوتاه ایران معرفی می شود

اهر به عنوان پایتخت تئاتر کوتاه ایران معرفی می شود