مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-10اقتصادي

ساماندهی معضل زباله به صورت یک پهنه در گیلان مدنظر باشد


استاندار گیلان، با تاکید بر لزوم شتاب در روند احداث و تکمیل نیروگاه زباله سوز رشت گفت که ساماندهی معضل زباله، فقط مربوط به مرکز استان نیست بلکه باید به صورت یک پهنه در گیلان مدنظر باشد.

- اسدالله عباسی از بخش های مختلف شرکت کود آلی رشت، روند تفکیک زباله، ساخت سالن جدید و نیز احداث نیروگاه زباله سوز بازدید کرد.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگاران، به جلسه اخیر کارگروه مدیریت پسماند استان و تاکید صورت گرفته مبنی بر زمان بندی اجرای پروژه ها اشاره و خاطرنشان کرد: به روزآوری فرآیند اقدامات شرکت کودآلی تا پایان آبان ماه مورد تاکید بوده که به خوبی در حال انجام است و 500 تن زباله بازیافت می شود.

وی به بازدید از ساخت فاز دوم شرکت کود آلی اشاره و با بیان اینکه باید امور به صورت روزشمار دنبال شود تا پایان سال شاهد بهره برداری از این بخش باشیم، گفت: با افتتاح این فاز نیز 500 تن به ظرفیت بازیافت زباله افزوده می شود.

عباسی، بر تسریع روند احداث و تکمیل نیروگاه زباله سوز نیز تاکید و تصریح کرد: تلاش می کنیم تا ظرفیت 600 تنی این زباله سوز را به 1100 تن افزایش دهیم چراکه معضلات زباله فقط در شهر رشت نیست و باید به صورت یک پهنه در استان، دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی معضل زباله به صورت یک پهنه در گیلان مدنظر باشد

ساماندهی معضل زباله به صورت یک پهنه در گیلان مدنظر باشد