مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-10سياسي

لازمه شفافیت در شهرداری شیراز روشن شدن تاریکخانه هاست


شهردار شیراز با بیان اینکه شفافیت یکی از اصول مد نظر مدیریت شهری ست، برخی بخش های شهرداری را به تاریکخانه تشبیه و تاکید کرد که در این دوره شفافیت را در عمل دنبال خواهد کرد و به دنبال شعار نیست.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه شفافیت یکی از اصول مد نظر مدیریت شهری ست، برخی بخش های شهرداری را به تاریکخانه تشبیه و تاکید کرد که در این دوره شفافیت را در عمل دنبال خواهد کرد و به دنبال شعار نیست.

سید احسان اصنافی چهارشنبه 19 آبان در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه که با موضوع نقش رسانه در توسعه کلانشهر شیراز و به همت بسیج رسانه استان فارس با حضور رییس و شماری از اعضای شورا و شهردار شیراز برگزار شد، بیان کرد: امروز شفافیت در شهرداری یعنی اینکه وضعیت املاک گم شده شهرداری مشخص و سیستم حوزه حقوقی به بخش املاک ورود کند.

شهردار شیراز با تاکید بر لزوم ایجاد فضای شفافیت در شهرداری این کلانشهر بر مبنای داده کاوی، تصریح کرد: در بخش هایی از شهرداری شیراز شاهد شکل گیری تاریکخانه هایی هستیم و وقتی به نحوه بایگانی کردن اسناد در سال های گذشته نگاه می کنیم، متعجب می شویم.

اصنافی با اشاره به اینکه رسانه را زبان گویای بین شهرداری و شورا و مردم در یک مسیر دو طرفه می دانم، گفت: رسانه به عنوان بازوی توانمند شورا و شهرداری باید انتقال دهنده مطالبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه شفافیت در شهرداری شیراز روشن شدن تاریکخانه هاست

لازمه شفافیت در شهرداری شیراز روشن شدن تاریکخانه هاست