مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-10ورزشي

فریده شجاعی: تیم ملی زنان به من نیاز نداشت/ در انجام وظایفم کوتاهی نکردم


نایب رییس زنان فدراسیون بسکتبال در واکنش به این انتقاد که تیم ملی را در مقطع مهم کاپ آسیا تنها گذاشته و به سفر شخصی رفته است، گفت: همه کارها را کرده بودم و تیم به من نیاز نداشت.

- نایب رییس زنان فدراسیون بسکتبال در واکنش به این انتقاد که تیم ملی را در مقطع مهم کاپ آسیا تنها گذاشته و به سفر شخصی رفته است، گفت: همه کارها را کرده بودم و تیم به من نیاز نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران برای اولین بار بعد از انقلاب به رقابت های قهرمانی دسته دوم آسیا اعزام شده و تاکنون دو بازی در مرحله گروهی مقابل لبنان و سوریه انجام داده و شکست خورده است.

ملی پوشان امروز (چهارشنبه) از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت ایران مقابل اندونزی به میدان می روند که در صورت پیروزی راهی مرحله نهایی می شوند.

در روزهای اخیر به فریده شجاعی، نایب رییس زنان فدراسیون بسکتبال انتقادات زیادی شد که چرا در چنین مقطع حساسی تیم ملی را تنها گذاشته و به آمریکا سفر کرده است.

شجاعی در این مورد به ایسنا گفت: تا چهار روز قبل از اعزام تیم در تهران حضور داشتم، برنامه ریزی ها را انجام داده و همه کارها را کرده بودم و تیم به من نیاز نداشت.

همه کارهای اجرایی زیر نظر دبیر فدراسیون انجام شد و رییس فدراسیون حمایت های لازم را کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریده شجاعی: تیم ملی زنان به من نیاز نداشت/ در انجام وظایفم کوتاهی نکردم

فریده شجاعی: تیم ملی زنان به من نیاز نداشت/ در انجام وظایفم کوتاهی نکردم