مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-10سياسي

لازمه شفافیت روشن شدن تاریکخانه هاست/مشکل کمربندی با تغییر نام حل نمی شود


شهردار شیراز با بیان اینکه شفافیت یکی از اصول مد نظر مدیریت شهری ست، برخی بخش های شهرداری را به تاریکخانه تشبیه و تاکید کرد که در این دوره شفافیت را در عمل دنبال خواهد کرد و به دنبال شعار نیست.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه شفافیت یکی از اصول مد نظر مدیریت شهری ست، برخی بخش های شهرداری را به تاریکخانه تشبیه و تاکید کرد که در این دوره شفافیت را در عمل دنبال خواهد کرد و به دنبال شعار نیست.

سید احسان اصنافی چهارشنبه 19 آبان در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه که با موضوع نقش رسانه در توسعه کلانشهر شیراز و به همت بسیج رسانه استان فارس با حضور رییس و شماری از اعضای شورا و شهردار شیراز برگزار شد، بیان کرد: امروز شفافیت در شهرداری یعنی اینکه وضعیت املاک گم شده شهرداری مشخص و سیستم حوزه حقوقی به بخش املاک ورود کند.

شهردار شیراز با تاکید بر لزوم ایجاد فضای شفافیت در شهرداری این کلانشهر بر مبنای داده کاوی، تصریح کرد: در بخش هایی از شهرداری شیراز شاهد شکل گیری تاریکخانه هایی هستیم و وقتی به نحوه بایگانی کردن اسناد در سال های گذشته نگاه می کنیم، متعجب می شویم.

اصنافی با اشاره به اینکه رسانه را زبان گویای بین شهرداری و شورا و مردم در یک مسیر دو طرفه می دانم، گفت: رسانه به عنوان بازوی توانمند شورا و شهرداری باید انتقال دهنده مطالبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه شفافیت روشن شدن تاریکخانه هاست/مشکل کمربندی با تغییر نام حل نمی شود

لازمه شفافیت روشن شدن تاریکخانه هاست/مشکل کمربندی با تغییر نام حل نمی شود