مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-10سياسي

7 شهید مفقودالاثر استان اصفهان شناسایی شدند +تصاویر


شهید محمدرضا شفیعی، شهید مهدی سلطانی قمبوانی، شهید محسن اسماعیلی پژوه، شهید خلیل فلک رفعت، شهید محمد بدیعی، شهید حسین حاجی زادگان بیدگلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، هفت شهید گمنام از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند.

این شهدای عزیز در سال های گذشته، پس از عدم شناسایی(علیرغم تلاش های انجام شده) به عنوان شهید گمنام در شهرها و دانشگاه ها دفن شده بودند.

شهید محمدرضا شفیعی، فرزند نعمت اله، متولد 1344، جمعی لشکر 8 نجف اشرف از فلاورجان به جبهه اعزام شد و در تاریخ 5 دی 1365 در عملیات رمضان در پاسگاه زید به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

پیکر مطهر این شهید به عنوان شهید گمنام در سال 1399 در بهداری نیروی زمینی در تهران دفن شد شهید عملیات کربلای 4 در ام الرصاص به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

پیکر مطهر این شهید به عنوان شهید گمنام در سال 1392 در چابکسر گیلان دفن شد شهید محسن اسماعیلی پژوه، فرزند کریم، متولد 1345، از اصفهان به جبهه اعزام شد و در تاریخ 23 تیر 1361 در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

پیکر مطهر این شهید به عنوان شهید گمنام در سال 1397 در قائم شهر دفن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 شهید مفقودالاثر استان اصفهان شناسایی شدند +تصاویر

7 شهید مفقودالاثر استان اصفهان شناسایی شدند +تصاویر