مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-10اقتصادي

هزینه سالگرد جوان یزد زمینه ساز آزادی زندانیان غیر عمد


خانواده مرحوم «حامد منتظری سانیج» برای دومین سال متوالی مبلغ 100 میلیون ریال هزینه سالگرد این مرحوم را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند.

- ایسنا/یزد خانواده مرحوم حامد منتظری سانیج برای دومین سال متوالی مبلغ 100 میلیون ریال هزینه سالگرد این مرحوم را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند.

این خانواده با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ 10 میلیون تومان هزینه مراسم دومین سالگرد این مرحوم را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند .

خانواده این مرحوم در خصوص این اقدام خداپسندانه چنین گفتند: با توجه به آسیب هایی که زندان و حبس میتواند برای فرد و خانواده وی در پی داشته باشد و با هدف جلوگیری از آسیب های اجتماعی، فروپاشی خانواده و جهت آرامش روح آن مرحوم و همچنین بازگشت عزیزی به آغوش گرم خانواده تصمیم گرفته تا هزینه مراسم دومین سالگرد این مرحوم صرف امور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گردد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، این خانواده سال گذشته نیز مبلغ 10 میلیون تومان هزینه اولین مراسم سالگرد این مرحوم را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سالگرد جوان یزد زمینه ساز آزادی زندانیان غیر عمد

هزینه سالگرد جوان یزد زمینه ساز آزادی زندانیان غیر عمد