مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-10دانش

معرفی دانشمندان برتر کشور در 64 رشته


فهرست دانشمندان دو درصد برتر با بررسی و ارزیابی استنادات داده های پایگاه اسکوپوس توسط محققان دانشگاه استنفورد، ارائه شده است و نام 655 محقق ایرانی در این فهرست دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، فهرست دانشمندان دو درصد برتر با بررسی و ارزیابی استنادات داده های پایگاه اسکوپوس توسط محققان دانشگاه استنفورد، ارائه شده و اسامی بیش از 186 هزار محقق و پژوهشگر در 22 رشته موضوعی و 176 حوزه تخصصی بر اساس شاخص های استنادی استاندارد طبقه بندی شده اند.

نتایج این ارزیابی در آگوست 2021 در پایگاه الزویر تحت عنوان August 2021 data-update for Updated science-wide author databases of standardized citation indicators” چاپ شده است.

اطلاعاتی که در دسترس عموم قرار گرفته است شامل اطلاعات استاندارد شده در مورد استنادها، h-index، hm-index تنظیم شده توسط چند نویسنده، استناد به مقالات در موقعیت های نویسنده مختلف و یک شاخص ترکیبی را ارائه می دهد.

همچنین داده ها به صورت جداگانه در چند گروه رشته ای، بازه یک ساله، بازه طولانی مدت و معیارها و شاخص ها با و بدون خود استنادی و نسبت استناد به مقالات ارائه شده است.

دانشمندان در 22 حوزه علمی و 176 زیر شاخه طبقه بندی شده اند و صدک های مربوط به حوزه اصلی و فرعی نیز برای همه دانشمندانی که حداقل 5 مقاله منتشر کرده اند ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دانشمندان برتر کشور در 64 رشته

معرفی دانشمندان برتر کشور در 64 رشته