مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-10اجتماعي

امکان تردد تاکسی ها در خطوط ویژه نیازمند کار تخصصی


رییس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران در مورد امکان تردد تاکسی ها در خطوط ویژه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: استفاده تاکسی و خودروهای پرمسافر از خطوط ویژه بی آر تی در یک مقطعی مطرح شد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید جعفر تشکری هاشمی در گفت وگو با ایسنا، در مورد استفاده تاکسی و خودروهای پرمسافر از خطوط بی آر تی برای کنترل ترافیک گفت: خطوط اتوبوس های تندور، ایزوله هستند و دسترسی به محل تقاضای تاکسی و خودروها ندارند.

وی با بیان اینکه تاکسی ها می توانند در هر محلی مسافر خود را سوار یا پیاده کنند در حالی که خطوط اتوبوس تندور با موانعی جداسازی شده و جز در ایستگاه های تعیین شده امکان توقف وجودندارد، افزود: پس عملا شرایط ورود و تردد تاکسی ها و خودروهای پر مسافر از داخل خطوط بی.

آر.

تی فراهم نیست و این ورود می تواند موجب کاهش ایمنی و افزایش تصادفات شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به ازدحام جمعیت در برخی خطوط اتوبوس تندرو گفت: در خطوط بی آر تی به خصوص خط انقلاب یا تجریش به قدری تعداد ناوگان برای سرویس دهی بالا است که وجود هرگونه وسیله نقلیه در خط ویژه می تواند موجب اختلال و کاهش ایمنی شود.

وی با بیان اینکه استفاده تاکسی و خودروهای پرمسافر از خطوط ویژه بی آر تی در یک مقطعی مطرح شد اما نیازمند کار تخصصی است، گفت: اگر معاونت حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تردد تاکسی ها در خطوط ویژه نیازمند کار تخصصی

امکان تردد تاکسی ها در خطوط ویژه نیازمند کار تخصصی