موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - صندوق بازنشستگي - فصل نقل و انتقالات - نقل و انتقالات - متناسب سازي - صندوق بازنشستگي كشوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - پيش ثبت نام مدارس غيردولتي - انحصار خودروسازان - كورنتن توليسو - آتش سوزي جنگل هاي آمازون - سرخيو اسكودرو - نام گذاري كتابخانه - هنرهاي سنتي - عبدالله آوچي - سيل در لرستان - بن بست - سس گوجه فرنگي - انجمن معماري جهاني - پيشنهاد خارجي بيرانوند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 21:252021-11-09ورزشي

برد و باخت برای من مهم نیست / با این برنامه نمی توانیم خیلی تمرین کنیم


سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان با بیان این که برد و باخت بازی برای من مهم نیست، گفت: پیشرفتی که بازی به بازی داریم، برای ما بسیار ملاک است.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان با بیان این که برد و باخت بازی برای من مهم نیست، گفت: پیشرفتی که بازی به بازی داریم، برای ما بسیار ملاک است.

حماد سامری پس از برد تیمش مقابل مس کرمان در هفته هفتم لیگ برتر، ادامه داد: تیم ما رو به رشد است و نکته مهم این است که برای من برد و باخت بازی مهم نیست و تلاش می کنیم جوانان خوب مان امسال خودشان را در حد لیگ برتر نشان دهند و در لیگ برتر نیز بتوانند خودشان را ثابت کنند.

وی بیان کرد: پیشرفتی که بازی به بازی داریم، برای ما بسیار ملاک است.

ما در بازی سنتر خیلی مشکل داشتیم و از نظر نفری نیز با مشکلاتی مواجه بودیم که با جذب بازیکن خارجی توانستیم این نقیصه را برطرف کنیم و همین روی کیفیت بازی مان خیلی تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان گفت: هر دو روز یک بار بازی داریم و با این برنامه نمی توانیم خیلی تمرین کنیم.

اگر زمان بیشتری برای تمرین در اختیار ما بود، طبیعتا بازی های بهتری ارائه دهیم که امیدوارم در ادامه بازی های بهتری را با روند مناسب تری انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد و باخت برای من مهم نیست / با این برنامه نمی توانیم خیلی تمرین کنیم

برد و باخت برای من مهم نیست / با این برنامه نمی توانیم خیلی تمرین کنیم