مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-09اقتصادي

نصب 8699 کنتور برق هوشمند در کردستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از نصب 8 هزار و 699 کنتور طرح فهام هوشمند درکردستان با هدف مدیریت مصرف و قرائت از راه دور خبرداد.

- هیوا لهونیان در گفت وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: توسعه سامانه هوشمند شبکه برق با استقرار قرائت از راه دور ( طرح فهام ) با اولویت کنتورهای دیماندی برای تمام مشترکین ( ولتاژاولیه وثانویه ) در دستور کار شرکت های توزیع قرارگرفته و در3 سال گذشته در استان ما تعداد 8هزار و 699 مشترک مختص تعرفه های( کشاورزی ،صنعتی،عمومی و تجاری) به کنتورهای هوشمند مجهزشده اند.

هیوا لهونیان با اشاره به برنامه تعویض کنتور مشترکان باکنتورهای هوشمند در راستای هوشمندسازی لوازم اندازه گیری به تعداد یک هزار و 800 کنتور هدف، درسال جاری اشاره کرد و افزود: 6 هزار و 960 دستگاه معادل 80 درصد از کل کنتورهای فهام منصوبه (8699) دارای قابلیت قرائت آنلاین هستند، اطلاعات رابه صورت مستمردریافت وارسال می کنند.

وی امکان برقراری ارتباط دو سویه بین شرکت و مصرف کنندگان، جمع آوری، پردازش و ارسال اطلاعات انرژی به شرکت، امکان ارسال قیمت های لحظه ای برق، آگاهی شرکت توزیع از مقدار انرژی مصرف شده درساعات پرباری وکم باری، اطلاعات پروفیل بار از شرکت توزیع به مصرف کنندگان و آگاهی مصرف کنندگان از مقدار مصرف ساعتی و روزانه همچنین امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 8699 کنتور برق هوشمند در کردستان

نصب 8699 کنتور برق هوشمند در کردستان