مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-09سياسي

خبرنگاران صداقت و نقدمنصفانه را در تبیین مشکلات مردم فراموش نکنند


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اینکه قلم خبرنگاران باید به نحوی بچرخد تا مسئولان از این قلم هراس داشته باشند، گفت: صداقت و نقد منصفانه در بیان مشکلات نباید فراموش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالله طباطبایی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح شعبه شورای حل اختلاف فرهنگ و هنر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: مسئولیت سنگین اطلاع رسانی و فرهنگسازی به تلاش گسترده و قلم پاک و طاهر خبرنگاران بستگی دارد تا بتوانند واقعیت ها را برای مردم تبیین کنند.

وی تصریح کرد: در قرآن کریم به چند چیز از جمله قلم قسم یاد شده چرا که ماهیت قلم آگاهی بخشی، روشنگری، تعقل و تفکر است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در قرآن کریم و آیات متعدد به مبانی عقلانی، معرفتی و تدبر تاکید شده تا زمینه اصلاح امور با تکیه بر این مبانی فراهم آید به طوری که با قلم علما، خبرنگاران و افراد آگاه جامعه بسیاری از کاستی ها نمایان شده و رخ می نماید.

طباطبایی افزود: باید خبرنگاران بدون ترس و واهمه کمبودها و نقصان ها را به قلم بکشند و یک مسئول باید از این قلم خوف و هراس داشته باشد تا زمینه اصلاح گری در جامعه فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همین که امروز مسئولان ما سریع به دنبال اصلاح امور هستند تا مبادا قلمی و عکسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران صداقت و نقدمنصفانه را در تبیین مشکلات مردم فراموش نکنند

خبرنگاران صداقت و نقدمنصفانه را در تبیین مشکلات مردم فراموش نکنند