مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-09بين الملل

آخرین اخبار از مأرب؛ پیشروی قابل ملاحظه نیروهای صنعاء و تنگ شدن حلقه محاصره


منابع رسانه ای یمن از تداوم پیشروی نیروهای صنعاء برای آزادسازی دو شهر باقی مانده در استان مأرب و تنگ تر کردن حلقه محاصره بر نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های یمنی، امروز (سه شنبه، 9 نوامبر)، نیز با انتشار گزارش هایی از تداوم پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان مأرب و تنگ تر کردن حلقه محاصره نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در این استان خبر دادند.

به نوشته روزنامه الامناء در جنوب یمن، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند با دور زدن شرق استان مأرب خود را به آخرین شهرستان های این استان که در آستانه آزادسازی به دست نیروهای صنعاء قرار دارند، برسانند و حلقه محاصره بر شهر مأرب را تنگ تر کنند.

امری که کنترل آن ها بر جاده مأرب - الودیعه را آسان تر می کند.

  به نوشته وبگاه کودتا علیه حزب اصلاح وابسته به دولت مستعفی یمن دانستند که تلاش داشت با ایجاد پایگاه ها و استحکامات نظامی در الوادی، با پیشروی نیروهای صنعاء مقابله کند.

دیروز نیز، نیروهای صنعاء در عملیاتی موفق شدند آخرین خط دفاعی نیروهای ائتلاف سعودی در شمال مأرب را بشکنند؛ عملیاتی که آنها را قادر خواهد ساخت آخرین خط امدادی نیروهای ائتلاف در شمال شهر مأرب را قطع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از مأرب؛ پیشروی قابل ملاحظه نیروهای صنعاء و تنگ شدن حلقه محاصره

آخرین اخبار از مأرب؛ پیشروی قابل ملاحظه نیروهای صنعاء و تنگ شدن حلقه محاصره