مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-09اجتماعي

موضوعات اجتماعی نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های متولی


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: موضوعات اجتماعی، نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های متولی است.

- و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ عباسعلی بهاری با بیان این مطلب در گروه کاری فرهنگی و اجتماعی استان، به ابعاد گسترده موضوعات اجتماعی اشاره کرد و تصریح کرد: مباحث اجتماعی، همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های حوزه پیشگیری، مراقبت و کنترل از جمله سازمان بهزیستی، پزشکی قانونی، نیروی انتظامی و دستگاه های فرهنگی، حمایتی و اطلاع رسانی را می طلبد.

وی تأکید کرد: تعامل و هم افزایی دستگاه ها در پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر است.

در این جلسه نیروی انتظامی، اداره کل بهزیستی و پزشکی قانونی نیز از وضعیت آسیب های مربوطه گزارشی ارائه نمودند و مقرر شد کمیته ای با محوریت پزشکی قانونی و با عضویت دستگاه های فرهنگی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه های حمایتی تشکیل شده و وضعیت موجود کانون های آسیب را در کل استان رصد و شناسایی نمایند.

این کمیته پس از هماهنگی با فرمانداری های شهرستان های مربوطه و ارائه برنامه هایی که می تواند در حوزه پیشگیری و کنترل آسیب همسرآزاری مؤثر باشد، با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و هیئت های مذهبی، مداخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات اجتماعی نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های متولی

موضوعات اجتماعی نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های متولی