مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-09سياسي

اعزام 20گروه جهادی برای امدادرسانی سیل بهنمیر


20گروه جهادی در غالب 2قرارگاه جهادی و با حضور بیش از 150 نفر جهادگربسیجی برای امدادرسانی به سیل زدگان بهنمیری فعالیت و امدادرسانی کردند.

- ایسنا/مازندران فرمانده سپاه بابلسر گفت: 20گروه جهادی در غالب 2قرارگاه جهادی و با حضور بیش از 150 نفر جهادگربسیجی برای امدادرسانی به سیل زدگان بهنمیری فعالیت و امدادرسانی کردند.

مصطفی بازوند با اشاره به اینکه عدم تشکیل سیل بند و همچنین عدم لایروبی مناسب در بخش بهنمیر باعث گرفتاری و مشکلات آبگرفتگی و همچنین بوجود آمدن خساراتی برای مردم این بخش شده است ، گفت : با توجه به بارندگی های شدید و مداوم در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته مطلع شدیم در بخشی از شهر و توابع و مناطق روستایی بهنمیر دچار سیل و آبگرفتگی شده است ، بلافاصله سپاه و بسیج شهرستان همراه با بخش خدمات شهرداری بهنمیر و دهیاری و شوراهای محل وارد عمل شد.

وی با در ادامه با اشاره به اینکه 150 جهادگر بسیجی در قالب 20گروه جهادی وارد عمل شدند ، گفت : تخلیه برخی منازل ، تشکیل سیل بند در جلوی منازل ، لایروبی و تمیزکردن منازل ، توزیع سبدکالا به برخی از منازل آسیب دیده توسط گروههای جهادی به برخی از منازل آسیب دیدگان ، از جمله اقدامات سپاه و گروه های جهادی بسیج شهرستان بابلسر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 20گروه جهادی برای امدادرسانی سیل بهنمیر

اعزام 20گروه جهادی برای امدادرسانی سیل بهنمیر