مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-09سياسي

غربالگری بینایی کودکان خراسان جنوبی تا پوشش کامل ادامه دارد


همزمان با سراسر کشور برنامه غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در خراسان جنوبی آغاز شد و تا پایان امسال ادامه دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور برنامه غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال در خراسان جنوبی آغاز شد و تا پایان امسال ادامه دارد.

با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی مراسم افتتاح نمادین برنامه غربالگری کودکان زیر 6 سال، امروز سه شنبه 18 آبان در یکی از مراکز مثبت زندگی مرکز استان برگزار شد.

علی عرب نژاد، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: سهم تعیین شده از سوی بهزیستی کشور در پوشش کودکان زیر 6 سال برای استان 37 هزار نفر است که تاکنون فقط 16 هزار نفر برای انجام تست مراجعه داشته اند.

وی تعداد مراکز دائمی غربالگری کودکان در استان را 44 مرکز اعلام کرد و افزود: از ابتدای آبان ماه 680 مرکز غیر دائمی هم برای ارائه خدمات به مراجعین کار غربال را انجام می دهند که امروز شاهد افتتاح نمادین اجرای برنامه در یکی از این مراکز هستیم.

عرب نژاد با بیان اینکه تمامی مراکز مثبت زندگی در سطح استان آماده انجام تست بینایی هستند، افزود: خانواده ها هیچ گونه نگرانی در بحث کرونا نداشته باشند چرا که علاوه بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در هنگام انجام تست هیچ گونه تماس فیزیکی با کودک برقرار نمی شود و کار تست بادستگاه های پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری بینایی کودکان خراسان جنوبی تا پوشش کامل ادامه دارد

غربالگری بینایی کودکان خراسان جنوبی تا پوشش کامل ادامه دارد