مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-09سياسي

فرهنگ سازی از طریق فضای رسانه برای جامعه قابل پذیرش تر است


مدیرکل صداوسیمای گیلان با بیان اینکه فرهنگ سازی از طریق فضای رسانه برای جامعه قابل پذیرش تر است، گفت: رسانه استانی واسطه امین و مورد اعتماد بین مردم و دستگاه ها است و نقد منصفانه به معنای تخریب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت محمدباقر باقرزاده ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت در ساختمان صداوسیمای مرکز گیلان اظهار کرد: جلب رضایتمندی شهروندان موردتوجه همه ما است.

وی به تاب آوری اجتماعی، حقوق شهروندی و امیدآفرینی از منظر عمومی اشاره کرد و گفت: بحث ایجاد امید در جامعه بسیار حائز اهمیت است و اگر این امید از مردم گرفته شود، جامعه صدمات جبران ناپذیری را می بیند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه صداوسیما پیرامون مباحثی ازجمله سد معبر و غیره اگر پای کار بیاید یقیناً پذیرش آن موضوع برای مردم راحت تر است، گفت: مردم معمولاً در برابر مباحث نو مقاومت می کنند اما اگر صداوسیما و رسانه ها مردم را برای کارهای شورا و شهرداری آماده کنند یقیناً بهتر پذیرای بسیاری از موضوعات ازجمله اجرای پروژه های شهری هستند.

باقرزاده با تأکید به اینکه رسانه استانی واسطه امین و مورد اعتماد بین مردم و دستگاه هاست، افزود: رسانه می تواند هنرمندانه خدمات حوزه مدیریت شهری را به اطلاع شهروندان برساند و نقد منصفانه به معنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی از طریق فضای رسانه برای جامعه قابل پذیرش تر است

فرهنگ سازی از طریق فضای رسانه برای جامعه قابل پذیرش تر است