مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-09اقتصادي

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی در قاینات


 رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی در شهرستان قاینات خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی  رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی در شهرستان قاینات خبر داد.

جلال الدین صادقی، امروز سه شنبه 18 آبان ماه به خبرنگاران گفت: جهاددانشگاهی از سال 95 در خراسان جنوبی به پشتوانه فعالیت های پزشکی گسترده ای که این نهاد در سطح کشور دارد و متناسب با نیاز استان و با بهره گیری از پژوهشگاه رویان، بانک خون بند ناف و حوزه هایی مانند پژوهشگاه ابن سینا که در حوزه درمان ناباروری بسیار گسترده کار کرده و وابسته به جهاددانشگاهی می باشند به حوزه های پزشکی ورود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: اولین اقدام در حوزه پزشکی، راه اندازی شعبه بانک خون بندناف وابسته به پژوهشگاه رویان بود که تاکنون نزدیک به 800 نمونه خون بندناف را در سطح استان ذخیره سازی نموده و روز به روز رغبت مردم به استفاده از این امتیاز ارزشمند که سلامتی را برای آینده فرزند و حتی پدر ومادر و وابستگان درجه یک تضمین می کند، افزایش داده است.

وی با بیان اینکه شعب بانک خون بند ناف در بیرجند و قاینات چند سال است که فعال شده اند، تصریح کرد: اقدام دیگری که در سال 1400 صورت گرفت، اخذ مجوز مرکز آموزش مهارت های پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی در قاینات

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی در قاینات