مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-09حوادث

کشف 103 کیلو تریاک در «نهبندان»/ باند سارقان منهدم شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان 103 کیلو و 650 گرم تریاک کشف و 3 قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی نهبندان با دریافت اخباری مبنی بر حمل مواد افیونی توسط سوداگران مرگ در این شهرستان، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان نهبندان یک سواری پژو را مشاهده و به آن مشکوک شدند که پس از شناسایی، با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: راننده سواری ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ های به جامانده، 2 سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرشید عنوان کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به 7 فقره انواع سرقت در شهرستان نهبندان اعتراف کردند و گفتند اموال سرقتی را به 3 مالخر فروخته اند که در ادامه عملیات با توجه به اعترافات سارقان دستگیر شده 3 مالخر را در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 103 کیلو تریاک در «نهبندان»/ باند سارقان منهدم شد

کشف 103 کیلو تریاک در «نهبندان»/ باند سارقان منهدم شد